sobota, 22 sierpnia 2020

oddziaływanie na ...

Rozporządzenie jest jednym ze źródeł prawa. Już na pierwszym roku prawa uczą się o tym studenci na przedmiocie wstęp do prawoznawstwa. Nawet regulaminy są źròdłem obowiązującego prawa. Ważne jest natomiast w jakiej relacji hierarchicznej względem siebie występują poszczególne akty prawne i w jaki sposób na siebie oddziaływają lub się znoszą zapominacie zgodnie z postepowaniem administracyjnym sanepid musi najpierw zawiadomić o wszczęciu postępowania, nbastępnie wydac decyzję i dopiero tytuł wykonawczy. od decyzji można się odwołać do samorządowego kolegium odwoławczego aa następnie w razie potrzeby do sądu administracyjnego i naczelnego sądu administracyjnego. jeżeli te kary są niezgodne z obowiazującym prawem to już na wstępie sko odrzuci decyzję.A ja szukam Żony . Ładnej , miłej , zaradnej , mądrej i szczupłej . Sam jestem ok..w miarę szczupły , zbudowany i przystojny ... Będę dobrym mężem i zadbam o swoją ukochaną . Jest tu dziś artykuł o mamach walczących z nowotworem. Dla takich ludzi ubieram maseczkę. Mi czysta maseczka nie zaszkodzi a dla tych ludzi może to być kwestia istnienia. Sprzątam , gotuję ...dbam o siebie -fit. 177 wzrostu , 82 kg..wiek 49 ale wyglądam 10 lat mniej ...wysportowany i inteligentny :-) Po co te maski one nic nie dają a teror maseczkowy to wymysł rządzoncych nie chronią przed.wirusem klimatyzacja w sklepach autobusach firmach może powodować rozpowszechnianie wirusa ludzie obucie się to nam nie pomoże każdy w nas ma wirusy i bakterie i dlatego najwazniejsza jest dbanie o uklad imunologiczny i organizm sam zwalczy wirusy i bakterie Moja mi się puściła z kuzynem...chce wrócić ...pewnie kasa ;-) Lecz mam ją w ...no wiecie gdzie. Zna ktoś fajną dziewczynę lub któraś zainteresowana?akim prawem policjant przekaże moje dane osobowe do sanepidu gdzie RODO drugie pytanie dlaczego na podstawie rozporządzenia a nie ustawy nęka obywateli głupimi pytaniami, próbując wyłudzić pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz