sobota, 28 kwietnia 2018

obiektywnie

Za i Przeciw, byś innych wzyywał do obiektywizmu.
Czym zasłużyłem sobie na Twoje wyróżnienie w tym względzie?

Wyrażam poglądy "politycznie niepoprawne" na tym forum.
Istnieje i doradza na nim w najlepsze wielu samouków związanych biznesowo z rozmaitymi produktami.....
bez względu na rodzaj instalacji w celu zainstalowania grzejników polecam zakup zaworów z gwintem zewnętrznym GZ i do tego adaptery (przejściówki). Często zdarza się, że zawory dekoracyjne mają dziwne gwinty - tzn inne niż 1/2 " np 19x24 - i wtedy zaczyna się Meksyk i kombinacje alpejskie...
Zajadłość atakowania mnie i zwalczania mojego punktu widzenia przez fachowców reprezentujących inne produkty + różnych dupków, którzy chcą im się podlizać, utwierdza mnie jedynie w przekonaniu, że mam sporo argumentów za tym by pisać czasem coś na forum.
Kontrargumenty dają mi wgląd w tok myślenia co poniektórych i wskazują na moje własnew luki... Errare...
Jako humanista i człowiek bardzo zajęty, mam problem w odpowiednim przekazaniu swoich tez czytelnikom o wykształceniu stricte technicznym.
Może się poprawię...choć często myślę, że nie warto się produkować dla kogoś, kto prezentuje tak wielki ładunek zwyczajnej złej woli....
Co do wyboru technologi to w praktyce i tak decyduje cena, czas i umiejętności tzw. "fachowca".

A powyginała się bo nie uwzględniono rozszerzalności cieplnej:

Rozszerzalność termiczna mm/m·K
polietylen sieciowany PeX 0,18
polipropylen PP-R 0,15
polipropylen PP-R stabi 0,030
polietylen PeX-Al-PeX 0,025
miedź Cu 0,017
stal - 0,012

Która przy zwykłym pp jest znaczna i wymaga zastosowania kompensacji.
Wiem, że w wielu kwestiach, co do których trzeba upływu czasu, by je
udowodnić, mam rację. I to mi na dzisiaj wystarcza.
Moja cicha satysfakcja, choć osobiście nie lubię, gdy ktoś mówi: a nie mówiłem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz